Sunday, February 27, 2011

Kak Asmaa' cakap...

Assalamualaikum wbt.

Kak Asmaa' cakap, jangan terlalu pandang tinggi pada orang lain, hingga kita berasa rendah diri dengan diri sendiri.

Kak Asmaa' cakap lagi, setiap orang ada kelebihan dan kekurangan masing-masing. 

Tambah Kak Asmaa' lagi, setiap kali seseorang masuk dalam hati kita, dan keluar selepas itu, tempat yang pernah diisi oleh orang itu takkan boleh diganti oleh orang lain, kerana setiap manusia adalah berbeza.

Kak Asmaa' cakap lagi... er, banyaaaakkk lagi dia cakap. Cuma kerana terlalu banyak, saya terlupa. HAHA :)

Kak Asmaa', terima kasih kerana cakap terlalu banyak. Dan tolong cakap banyak lagi, tambah-tambah kalau musim 'kemarau'. 

Jazakillah khairan kathira.

Wallahu'alam. Wassalam~

p/s : Okey, okey Kak Maa'. Saya ingat semua kata-kata dan pesanan Kak Maa'. No worries! :)

4 love letta(s):

peNer0ka keTenaNgan said...

amboi. macam kita je yang banyak cakap. padahal dia lagi banyak cakap ;) hoho. ada musim kemarau, ada musim banjir, musim sejuk takde ke? :P

Maryam Kamal said...

:)

musim sejuk sentiasa ada. malah terbahagi kpd beberapa kategori. ada musim sejuk biasa, ada musim dingin, ada musim beku.

nak yang mana, cik? :)

qyqa said...

suka kata2 kak asma yang pertama tu..
sgt bermakna dekat aku tau..
hehehe..
haaaa...
ang pelupa eh????
ngeh ngeh

Maryam Kamal said...

aku suka yang tu jugak, and yang nombor 3.. ;)

hehe. agak laa kot. haha :D

 

♥ Maryam Jamilah's ♥ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template