Thursday, July 15, 2010

Hospital..

Assalamualaikum wbt.

Baru sampai umah. Ayah gi ambik Asar tadi di Maahad, sebelum ke HUSM.

Aytuk kurang sehat. Ohh! Bila tengok muka aytuk tahan sakit, saya rasa saya memang x boley jadi doc! Tapi bila tengok akak muda2 lagi da sarung blazer doc.. saya rasa jeles pulak!

huh, memang Maryam Kamal ni manusia biasa yang dilengkapi dengan fitrah dan fikrah manusia! :D

sekian sahaja laporan untuk abang kakak di perantauan. Untuk makluman lanjut, hubungi Che Bidah terchenta sendiri ya! :)

Doakan aytuk saya sehat2 saja.. Agar saya bisa lagi lihat dia senyum macam ni..


Ohh! Aytuk..



Syafakallah ya jadd!
Jazakallah..

Salam~
Wallahu'alam.

1 love letta(s):

Muja Mujahadah said...

owh...
i miss i aytuk!!

 

♥ Maryam Jamilah's ♥ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template