Sunday, July 18, 2010

Aytuk..

Assalamualaikum wbt.

Sejak Rabu lepas, ini kali kedua saya tak ke hospital menziarahi Aytuk. Rabu tu tak pegi sebab Aytuk baru admitted in ward.. Ai ni, tak pergi sebab seminar BI *yang boring* tamat jam 5 petang, dan tiada siapa yang boleh membawa saya ke HUSM!

Ohh!

Kalau saya sampai HUSM pun, saya nak balik PM macam mana? Sebab memang ayah akan ke hospital, tapi ayah akan temankan Aytuk. Takkan saya nak bermalam jugak, kan? 

Justeru.. Aytuk. Ampun! Adik xleyh temankan Aytuk ai ni.. Xleh picit2 lengan Aytuk. Xleh baca selawat Syifa' utk Aytuk.. Ohh!
 
I miss u, aytuk!


Tell u what, the time I couldn't bear to see he was in pain, I just realized that I love my aytuk very much.. 

Yeah, biologically, I've 2 grandpas.. But, I am growing with only one grandpa's love. Aytuk Haji Hamzah, as Aytuk Haji Harun meninggal sebelum saya lahir lg.. 
 
My Aytuk Haji Hamzah..  I am not ready to lose him right now. No. At least, not now. I want to give something special for him.. More than love.

Maybe,
my service?

Erm..
as a doctor?

(",)
 
Doakan Aytuk baik2 saja..

Wallahu'alam.
Wassalam.

1 love letta(s):

myll said...

takziah.
aytuk awk da ok?

 

♥ Maryam Jamilah's ♥ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template